Valuta:

Verzenden & retouren

´╗┐Verzenden & retourneren
Verzenden & retourneren
Lees de volgende voorwaarden zorgvuldig door voordat u uw bestelling plaatst. Ons serviceteam zal na verkoop aanbieden volgens deze voorwaarden wanneer uw transactie is goedgekeurd.
Verzending
Bestellingen worden meestal verzonden binnen 1-2 werkdagen vanaf de orderdatum. Wij gebruiken International Express Service voor alle internationale leveringen. Ons serviceteam levert een tracking nummer voor online tracking direct nadat de goederen zijn verzonden. USPS.EMS, die 5-7 werkdagen nodig heeft.
Tracking
Ons serviceteam zal de klant het trackingnummer emailen. samen met de site waar zij hun bestelling kunnen volgen nadat de bestelling is verzonden. Wij adviseren de koper om hun e-mail of de verzendstatus van hun bestelling van tijd tot tijd te controleren en contact op te nemen met hun lokale postkantoor wanneer ze beschikbaar zijn. Als het pakket is teruggestuurd naar ons omdat niemand er ondertekent, accepteren wij geen volledige restitutie daarop. Als de klant nog steeds de teruggekeerde bestelling wenst, dan zijn zij verantwoordelijk voor de verzonden vracht die afhankelijk is van het gewicht van de goederen.
Annulering en wijziging
Als u uw bestelling wilt annuleren, pls mail ons onmiddellijk. De bestelling annulering en wijziging worden alleen binnen 5 uur geaccepteerd. Kleine annuleringsvergoeding is van toepassing. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.
Terugkeer
1. Als u de producten wilt retourneren, neem dan contact met ons op binnen 7 dagen na ontvangst ervan en informeer ons de reden voor het retourneren. Als er ernstige kwaliteitsproblemen zijn, gelieve ons graag een aantal foto's te geven van de uitdrukkelijke ontvangstbewijs en de producten die de gebreken kunnen weerspiegelen.
2. Producten met ernstig kwaliteitsprobleem kunnen teruggestuurd en vervangen worden. Wij verzenden de goederen nadat u ons voldoende bewijs heeft geleverd. De volledige terugbetaling kan echter niet geaccepteerd worden.
3. Als de producten door menselijke factoren beschadigd zijn, dan accepteren wij het retourneren niet.
4. Voordat u de goederen terugstuurt, vraag ons dan om het retouradres. Als het pakket verloren gaat door het onjuiste adres, zullen we uw bestelling niet meer vervangen. Als uw bestelling teruggestuurd is naar ons wegens een onjuist adres of er is niemand aan het wijzen, bieden we geen volledige terugbetaling. Bovendien regelen we de overschrijving na ontvangst van de retourzending en u dient de extra kosten te betalen.
5. Wij bieden geen volledige terugbetaling als u weigert te ondertekenen voor het pakket, met uitzondering van een overeenkomst. Wanneer wij de retourzending ontvangen, zullen wij u terugbetalen, maar met een aftrek van de portokosten.
Vervang
1. De goederen kunnen worden uitgewisseld onder de omstandigheden van ongebruikte en in originele staat met alle originele verpakking en etiketten.
2. Als wij uw bestelling in de verkeerde kleur, grootte of stijl versturen en u wilt wijzigen, neem dan contact met ons op binnen 15 dagen na ontvangst van het product. Vervanging kan niet na 15 dagen geaccepteerd worden.
3. Voordat u de goederen terugstuurt, vraag ons dan om het retouradres. Als het pakket is verloren vanwege het onjuiste adres dan zullen we uw bestelling niet meer vervangen.
4. Wij raden u aan om traceerbare post- of koerierdiensten te kiezen, zodat we het pakket online kunnen volgen. Bovendien is de tracking info het bewijs van onze on-time reshipment.
5. Eventuele extra kosten voor de vervanging moeten op de koper zijn, met name de verzendkosten.
6. Als het product van uw bestelling op voorraad is op de ETD, zullen wij contact met u opnemen voor de vervanging. De prijs van de vervanging kan een beetje hoger zijn dan de prijs van uw originele bestelling, maar het moet binnen 6% zijn.
Terugbetaling
1. Als er een lichte fout is met de goederen, maar het dagelijks gebruik niet beïnvloedt, bieden we een gedeeltelijke terugbetaling als vergoeding
2. Als u kunt bewijzen dat er ernstige kwaliteitsproblemen van de producten zijn, kunnen wij u volledige terugbetaling bieden in geval van geen vervanging.
3. Als u na 25 dagen geen tracking info van uw pakket ontvangt, zullen wij u terugbetalen voor het volledige bedrag.
Verzekering
Meer dan 99% van de artikelen wordt veilig geleverd. U hoeft geen extra geld te betalen voor de verzekering, de rederij zal verantwoordelijk zijn voor alle items die zij ondernemen. Als uw item verloren gaat of beschadigd raken, dan zijn we verantwoordelijk voor de helft van het verlies.
Terug